Efe'nin yaşı

Lilypie Fourth Birthday tickers

15 Nisan 2015 Çarşamba

Cümle tamamlama testi

Okulda cümle tamamlama testi yapmışlar geçtiğimiz günlerde. Çok hoşuma giden cevapları var.. Bazen bizim sorularımıza cevap vermezken, okulda ne güzel anlatmış herşeyi :)

1) En sevdigim insan .....: babam
2) En begendigim renk ....: lacivert
3) En sevdigim yemek ....:yogurt
4) En severek çalıştığım faaliyet ....: lego oynamak
5) ..... olmasını isterdim: bir tane babam bana basket potası aldı
6) Arkadaşlarımla ..... isterdim: lego oynamak isterdim
7) Annemin beni .... götürmesini isterdim: beyaz kaydıraklı parka gidemedim arabaya götürdü babam hızlı gittim
8) Ben çok ...... yım: akıllıyım
9)Okulda ...yı sevmiyorum: yok
10) Öğretmenimin .... olmasını isterdim:Nursen ogretmen
11) Büyüdüğüm zaman..... olacağım: kocaman kaydiraktan kayacagim.
12) Annemin bana.... almasını isterdim: matruşka
13) Atatürk bizi ..... mış.:düşmanlardan kurtarmış
14) Yemek yedikten sonra .... yapıyoruz: asagi iniyoruz ellerimizi yikiyoruz
15) En sevdiğim oyuncağım.....: büyük bir parça var evde babamla otopark yapıyoruz.
16) Ben rüyamda ... gördüm :birşeyler görüyorum
17) Ben okula geldiğimde .... yapıyorum: oyuncaklarla oynuyoruz
18) Tuvaletten sonra .... yapıyoruz: ellerimizi yıkıyoruz
19) Benim ogretmenim cok ....dır:tatlı

Sonra bir insan resmi çiz demişler..Çöp adam çizmiş bizim oğlan. Çizdiği kişi ile ilgili soru sormuşlar ardından..
1) Çizdiğin kişi kim? Babam
2) Çizdiğin kişi ne yapıyor?Çalışıyor
3) Evli mi yoksa bekar mi? bankacı ,bekar..(cocuklar evli-bekar kavramini pek bilmedikleri icin genelde ne is yaptigini soyluyorlarmis o kisinin..Efe de bunu bozmamis ama yanina bekar i da ekleyivermis:))
4) Kiminle birlikte yaşıyor? annemle
5) En çok kimleri sever?kiminle birlikte beraber olmaktan mutluluk duyar? Annem ve ben
6) Kardeşleri var mi?yok
7) Çalışıyor mu?Evet
8) Sağlıklı mı?evet
9) Güçlü,kuvvetli mi? evet
10) Akıllı mi?evet
11) Guzel mi yoksa cirkin mi? guzel
12) En guzel yeri neresi?gozleri
13) En cirkin yeri neresi?saclari-duz cunku
14)Sinirli biri mi?yok
15) Korkulari var mi?yok
16) Neseli birisi mi?yoksa uzgunmu? neseli
17) Nelere kizar,nelere ofkelenir?birseye kizmiyor
18) En cok istedigi sey ne? araba parkedecek bir yer
19) Insanlara guvenir mi? Evet
20) Bu cizdigin kisi sana neyi hatirlatiyor?araba parketmek
21)Cizdigin kisiye benzemek ister misin?evet

Kendisi ile ilgili sorular:
1) Vucudunun en begenmedigin yeri neresi?? Boynum demis bizim oglan..Ve gostermis nedenini..psikologun da pek hosuna gitmis..uzerindeki tshirtu tutmus,cekistirerek zor cikiyor bu kafamdan demis:))
2) Vucudunun en begendigin yeri neresi? Kolum..niye diye sormuslar:oyle iste..
3)En iyi huyun? Isirmiyorum
4) En kotu huyun? Ben 9.kata cikmak istiyorum annem uzuluyor(sabahlari servise yetisme telasindayken 9.kata.inip asansore oradan binmek istiyor beyefendi..kiziyorum haliyle)

Sihirli bir degnegin olsaydi neleri degistirmek isterdin?
Evimizdeki eski kumanda calismiyor onu duzeltmek isterdim:)

Hiç yorum yok: