Efe'nin yaşı

Lilypie Fourth Birthday tickers

3 Ekim 2011 Pazartesi

MamaRoo..

Geçtiğimiz hafta ViaPort alışveriş merkezine gittiğimizde E-bebek'te görüp beğendiğimiz, birkaç gün alsak mı almasak mı diye düşündüğümüz, sonrasında internette araştırmalarımız sonucu almaya karar verdiğimiz,iyi ki almışız dediğimiz bir tür salıncak MamaRoo. Ama normal salıncaklardan farkı anne ve babanın hareketleri baz alınarak geliştirilmiş olması.
Yeni nesil uyku koltuğu diye geçiyor ismi... 5 farklı hareket şekli ve 5 farklı doğadan alınan ses var. Aynı zamanda MP3 bağlayabiliyorsunuz.. Efe çok sevdi üzerinde vakit geçirmeyi.. hatta uyuyor bile.. Böylece AltanRoo'un ana kucağı eziyeti tam olarak bitmese de azaldı diyebiliriz sanırım.
İlgilenenler için;
http://www.e-bebek.com/ev_tipi_ana_kucagi/4_moms/mamaroo_yeni_nesil_uyku_koltugu/MOM-4M0205
http://www.4moms.com/mamaroo

3 yorum:

altanyaman dedi ki...

Kim icat ettiyse bu mamaroo'yu sağlığına duacıyım:)Efeyi saatlerce ana kucağının içinde gezdirmekten kurtardı beni.

çilekli süt dedi ki...

graco sweetpeace almıştım 10 günden beri elime ulaşmayınca iptal ettim ve e-bebekten graco sweetpeace alacakken bu ürünün indirime girdiğini gördüm araştırınca işte bu dedim :) yorumunuz da beni destekled, sonuç olarak bu üründen almaya karar verdim :)

Duygu Yaman dedi ki...

umarım memnun kalırsınız.. biz gerçekten çok memnun kaldık.. verdiğimiz paraya acımadığımız bir aletti.. :) onun sayesinde rahat yemek yiyebiliyorduk. oğlum kendi kendine uyumayı mamaroo sayesinde öğrendi bile diyebilirim..:)