Efe'nin yaşı

Lilypie Fourth Birthday tickers

1 Ağustos 2012 Çarşamba

1 Fırça 1 Macun

Epeydir bu konuda yazmak istiyordum sonunda Zeyno'nun annesinin yazısını(http://zeynolugunler.blogspot.com/) görünce artık ertelemeyeyim dedim..Efe'nin dişleri ilk çıkmaya başladığında doktorumuz birkaç tane daha çıksın diş fırçası ve macunu kullanmaya başlarsınız demişti. Merakla bekliyordum. Sonunda dişler 4tane olunca Nilgün Hanım "artık fırçalamalısınız" dedi ve Nenedent-baby diş macununu önerdi bize. Bu macun yutulmasında zarar olmayan,florürsüz tipte. Tadını genelde bebekler sever, tatlıdır biraz dedi. Diş fırçası da şeffaf,silikon ve parmağa geçirilebilir bir fırça. Böylece fırçalamak daha kolay oluyor. Her akşam yemeğinden sonra, günde bir kez fırçalıyoruz dişlerini
Ve benim ağzının içine  hiçbir şekilde dokundurtmayan oğlum ilk denemede önce önyargılı davranıp açmadı ağzını,elimi itti. Sonra bir yolunu bulup açtım ağzını vee bingoo!! Bayıldı. Dişlerinin fırçalanması bir hoşuna gitti sormayın. Kahkahalar atıyor bazen..Bir de parmağımı çok feci ısırıyor..:) Önce ben fırçalıyorum alt ve üst dişlerini, sonra onun parmağına geçiriyorum fırçayı. Önce fırça kısmını sürüyor dişlerine, sonra parmağından çıkartıp diğer tarafını ısırıyor, oynuyor epey bir süre. Yemeği bitip ağzını sildikten sonra elime aldığım anda çıldırıyor, bana ver dercesine bağırıyor..
http://www.eczane.com.tr/?urun-1195-nenedent-baby.html
http://www.e-bebek.com/temizlik_urunleri/diger/dentinox_nenedent_baby_bebekler_icin_dis_macunu_ve_fircasi/XYZ-75644

1 yorum:

Dışavurum dedi ki...

Oohhh inci gibi dişleri olsun inşallah, ben de fırçalıyorum ama macunumuz bitti, bu aralar biraz tembellik yaptım sanırım..