Efe'nin yaşı

Lilypie Fourth Birthday tickers

25 Ekim 2011 Salı

Ekmek parası..

Efe tam 3 aylık oldu. Bana da işin yolu göründü. Çalışan annelerin kaderi bu maalesef. 3 aydan sonra eğer ücretsiz izin almazsanız yeniden çalışmaya başlıyorsunuz. Ben de öyle yaptım.
Birçok kişi erken döndüğümü düşünüyor ama eninde sonunda döneceksem 3 ay sonra dönmem çok da birşeyi değiştirmeyecekti bence. Aksine daha zor olabilirdi. Çünkü o zaman Efe daha çok farkında olacaktı. Şimdi henüz hiçbirşeyin farkında değil. E aklı ermeye başladığında da alışmış olacak bu duruma..
Dün 3.ay kontrolümüz vardı. Herşey yolunda, gelişimi gayet güzel. İyice tosun oldu artık. Doktorumuz bile tosun paşa diyor.:)
Bu ayki ödevimiz bir tane halka ile "al-ver" oynamak. Önce al diyerek almasını sağlıycaz, sonra ver diyerek bize vermesini. 4. ay kontrolümüze giderken de bu halkayı yanımızda götürücez. Sınav olucaz galiba;) Hadi hayırlısı...
Bu arada dün gece acaip burnu tıkandı oğlumun. Gece hiç uyuyamadı. Bir süredir ara ara tıkanıyordu zaten, hatta dün doktor serum fizyolojik de verdi ama gece felaketti. Saat başı uyandı resmen uykusundan nefes alamadıkça. En son gece 3te dayanamadım serum fizyolojiği damlattım ama canımm burnu çok yandı tabi ciyak ciyak ağlamaya başladı.. Gözleri sulandı falan.E haliyle sonra da uyumadı tabi!!
Babasıyla beraber salonda uyudular mammaroo ile. Ama serum fizyolojiğin etkisini göstermesi 5i bulmuş, anca uyumuş. Sabah 8de uyandığına göre iyi gelmiş olsa gerek..
..
İşe başladım dedim ama bu 5 gün ısınma turları aslında. Çünkü cuma akşamı 15-16 günlük uzuuun bir tatile gidiyoruz ailecek. Bütün yaz İstanbul'daydık malum. 15 Kasım'da tekrardan işbaşı yapıcam.
Acaba bizi neler bekliyor diye düşünüyor ve inşallah düzeni bozulmaz diye umuyorum...
Hadi hayırlısı;)

Hiç yorum yok: