Efe'nin yaşı

Lilypie Fourth Birthday tickers

20 Ocak 2015 Salı

Aile katılımlı haftasonu ödevi

Bu haftaki konu Kıyafetler ve kız- erkek farkı olacakmış. Haftasonu ödevi olarak da boyama veya kesme-yapıştırma veya artık materyallerden kız ve erkek bebek yapmamızı istemiş öğretmeni. Hemen kolları sıvadık. Önce kırtasiye ziyareti yaptı Altan ve gerekli malzemeleri topladı. Kalıbı çizmek, maket bıçağıyla kesmek ona aitti. Süsleme, giydirme işinin sorumluluğu da bendeydi.

Emin olduğum birşey vardı: kız bebeğin saçlarını makarnadan yapacaktım. Öyle de oldu. Gözleri düğmeden yaptım. Kıyafetleri için annemin daha önce verdiği artık kumaşları kullandım. Ayakkabıları ve kolundaki bileziği, saçındaki toka içinde aynı şekilde kumaşlardan faydalandım.
Her 2 bebeğin de kolları, bacakları, yüzüni sulu boya ile boyadık.
Erkek bebeğin saçlarını ise kahverengi şekerleme pasta süsüyle yaptım. Gözleri ise antep fıstığından oldu. Kıyafetlerini mozaik yöntemiyle kesme-yapıştırma çalışmasıyla yaptık. Çorapları için ise Efe'nin küçülen bir çorabını kesip bir parça aldım.
Biz ortaya çıkan eseri çok sevdik. Çok beğendik. Pazartesi akşamı öğretmeni de deftere bir nazar boncuğu yapıştırmış ve ödevin çok güzel olduğunu yazmış. Eh ağzım kulaklarımda tabi :)



1 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu durumda Efe size koordinatörlük yaptı herhalde..)))Notu da siz aldınız )))