Efe'nin yaşı

Lilypie Fourth Birthday tickers

27 Mart 2012 Salı

Ajan Smith...

Malum havalar ısındı.(inşallah:)). Güneş çıktığı için oğlumun o güzel gözleri çoook rahatsız oluyordu. Ne zaman yüzüne güneş gelse saklanacak delik arıyordu. Anne olarak hemen duruma müdahale ettim tabi ve 8aylık bir bebek için nasıl bir güneş gözlüğü alabilirim diye araştırmalara başladım. Oğlum fazlasıyla hareketli ve meraklı olduğu için normal gözlükleri gözünde tutmayacağını, eline almak isteyeceğini tahmin ediyordum ve hepsiburada.com da aradığım gözlüğü buldum. Kafasının arkasından bir bantla geçen, 0-24 ay arası kullanılabilen, Chicco Trendy Koleksiyonundan şu gözlüğü aldım birtaneme. http://www.hepsiburada.com/Liste/chicco-trendy-erkek-gozlugu-0-24-ay/productDetails.aspx?productId=oyunca020912000&categoryId=315056&SKU=OYUNCA020912000
Kırılmaz malzemeden üretilmiş. Cırt cırtlı bir bantı var, böylece kafasına göre ayarlayabiliyorsunuz..

Bu tip gözlükler bir de Kidz Banz diye bir markada var, ilgilenenlere duyurulur.Hatta onun değişik desenlerde çerçeveleri de var.
http://www.hepsiburada.com/Liste/kidz-banz-adventure-kirmizi-benekli-cocuk-gunes-gozlugu/productDetails.aspx?productId=oyunvokba3773&categoryId=315056

http://www.hepsiburada.com/Liste/kidz-banz-adventure-mavi-ekose-cocuk-gunes-gozlugu/productDetails.aspx?productId=oyunvokba3797&categoryId=315056

Gözlük cuma günü elime geçince çook sevindim,takmak için sabırsızlandım. Cumartesi günü ufak bir alıştırmadan sonra pazar günü Bağdat Caddesi piyasasına katıldık. Oğlum çok ilgi çekti gözlüğü ile. Herkes Efe'ye bakıp gülüyordu. Bizimki de gayet cool, etrafa bakındı durdu.
İlk taktığımızda rahatsız olup elini gözlüğe atıp duruyordu. Biz de önce güneşe doğru çevirdik yüzünü ve gözlüğü çıkarttık,hemen kaçırdı gözleri tabi. "Bak oğlum takmazsan böyle olur" dedik. Sonra gözlüğü takıp tekrar baktırttık. Gerçekten ondan sonra anladı uyanığım benim ve sessiz sessiz oturdu arabasında:)

Sizce de Matrix filmi kahramnı gibi değil miii?

2 yorum:

Dışavurum dedi ki...

hahah küçük Neo :) Çok tatlı olmuş, hemen kopya çekiyorum :)

Duygu Yaman dedi ki...

:)o gun fotograf makinesi olmayinca bugun evde cektim gerci ama olsun..yine ayni pozlari verdi gibi..:)