Efe'nin yaşı

Lilypie Fourth Birthday tickers

8 Kasım 2012 Perşembe

Tosun Efe Ağva'da

Tosun Efe şu 15 aylık ömründe gördüğü yerlere bir yenisini daha ekledi. Ağva'da Tranquilla Nehir Evi'ndeydik. Otel çok güzeldi. Restoranın içindeki şömine önündeki kanepe bizim kanepemiz oldu. Yemekler harikaydı. Ortam çok güzeldi.. Gerçi buraya çocuksuz gelinirmiş, tam kafa dinlemelik yer dedik ama olsun. Efe ile de ayrı güzeldi..
Efe her zamanki gibi açık havaya bayıldı. Hamak favorisiydi. Bahçede bir o yana, bir bu yana koşturup durdu.. Hamakta mest olmuş vaziyette sallandı. Nehre atlamaya çalıştı. Tekne turunu pek sevdi, ilerisi için bizi umutlandırdı.(Mavi tur yapıcaz ya yine..:))..
Gün doğumu harikaydı. Temiz hava çok iyi geldi. Yenilendik, tazelendik..Yine gitsek, hep gitsek..:)









5 yorum:

Dışavurum dedi ki...

Hii, yüzümde büsbütün bir gülümseme ile tamamladım fotoğrafları, maşallah size. Tosun Efe'me de!

acemi anne Cucu dedi ki...

Efe'nin uyanık olduğu saatlerin %90'ını o merdivenlerde geçirdiğini düşünüyorum :)

Duygu Yaman dedi ki...

Sedacım teşekkür ederizz.. Valla o kadar keyifliydi ki ben de yüzümde gülümseme ile bakıyorum fotoğraflara..

Cansucuumm.. valla allahtan gündüzleri hava güzeldi de açık havadaha cazip geldi merdivene göre.. ama akşamları uyuyana kadar kaç kere çıktık,indik o merdivenleri sormaaa..Allahtan bir süre sonra hepsini çıkmaktan vazgeçti.. 4-5 tane çıkıp oturup sonra poposunu kaydıra kaydıra inmeyi keşfetti.. :))

Süreyya dedi ki...

Ne güzel yerlermiş hakikaten ,Efe 'nin de keyfi yerindeymiş belli,sevgiler :) ben de beklerim :)

Duygu Yaman dedi ki...

Evet, gerçekten çok güzeldi.. Sizin blogunuzu da ziyaret etmiştim. İzlemedeyim..:)