Efe'nin yaşı

Lilypie Fourth Birthday tickers

16 Ekim 2014 Perşembe

Terazi Lastik Jimnastik

Anaokulunun eve gönderdiği kağıtta kış spor kulübü adı altında yüzme veya jimnastiğe katılabileceği yazıyordu. Efe'nin muhakkak bir spor dalıyla uğraşmasını istiyorum. Biz de onun zevklerini, yapmaktan keyif aldığı şeyleri düşününce Jimnastik olsun dedik. Bu bir başlangıç olur..Severse daha profesyonel bir şekilde veya başka bir spor dalıyla devam eder dedik.
Jimnastik için haftada 1 gün, Ataşehir'deki My Gym'e gidiyorlar. Yıl sonunda da bir spor gösterisi yapacaklarmış.. Bu Salı ilk dersleri vardı. Merakla bekliyordum açıkçası. Bir taraftan Efe'nin çok seveceğini düşünüyordum ama diğer taraftan da önyargılı olduğunu bildiğim için başlarda çekinebileceğini, katılmak istemeyebileceğini düşünmüştüm. İletişim defterine de yazdım hatta öğretmenine hitaben; eğer birkaç ders boyunca hiç katılmazsa haber vermelerini, boşuna gitmemesini yazdım. Salı günü öğleden sonra telefonum çaldı vee spor öğretmeni Burçak Hanım karşımdaydı. Her veliyi arayıp bilgi verdiğini söyledi. Efe'nin çoooooook keyif aldığını söyledi.. Yaz okulunda gördüğü kadarıyla uzak duracağını düşündüğünü ama oğlumun her hareketi yaptığını, çok eğlendiğini iletti. Nasıl mutlu oldum, nasıl sevindim anlatamam. Tabi klasik bir jimnastik merkezi hareketleri değildir muhtemelen ama ön yargılı oğlum için güzel bir gelişme bence.. Umarım severek gider ve spor hayatının temelleri atılır böylece.. :)

İnsanlık için küçük, Efe için kocamaaann bir adım.. :)






Hiç yorum yok: