Efe'nin yaşı

Lilypie Fourth Birthday tickers

20 Ağustos 2011 Cumartesi

Babişkonun doğumgünü...

Yarın Altan'ın doğumgünü.. Henüz 40 günümüz dolmadığı için pek dışarı çıkamıyorum. Dün çıkıp hediye bakayım dedim, alışveriş merkezinde daha ilk mağazayı gezerken annem telefon etti Efe uyandı,ağlıyor diye. Gerisin geri döndüm eve.. Yalan oldu alışveriş.:(


Canım kocacım..İyi ki doğmuşsun da önce benim kocam, sonra Efe'nin babası olmuşsun..Biz seni çoookk seviyoruuuuzzzz.. Bu sabah oğlunla koltukta sarılıp uyumanızı izlerken ne kadar iyi bir baba olacağını düşündüm.. O henüz çok küçük ama şimdiden senin kucağında uykuya dalmasından, sen sarıldığın zaman ağlamayı kesmesinden belli ki oğlun seni çoooooookk seviyor babası.. senin de onu ne kadar sevdiğini hissediyor bence..Onunla beraber vakit geçirmek için ne kadar hevesli olduğunu bilse hemen büyümek isterdi inan..Ama şimdilik biraz sabır..



İYİ Kİ DOĞDUUUUUUUUUUUUUUNNN!!!!!!!!
















Hiç yorum yok: