Efe'nin yaşı

Lilypie Fourth Birthday tickers

27 Temmuz 2012 Cuma

1.yaş kutlaması

Ben oldum olası bir bebeğin ilk yaşgününü böyle parti şeklinde kutlamanın gereksiz olduğunu düşünüyorum. Çocuk hiçbirşeyin farkında değil. Aslında sadece anne-baba kendi eğleniyor,mutlu oluyor bana göre. O yüzden öyle kalabalık bir doğumgünü partisi yapmak istemedim. Bir ara düşünmedim değil ama sonra vazgeçtim. Ama tabi ki kendi aramızda bir kutlama yaptık gayet spontane bir şekilde.
Geçtiğimiz Pazar günü iftar için Kadıköy'e Ciğerci Hulusi'ye gitmeye karr verdik. Erken inince de soluğu Moda'da aldık. Moda'da yürüyüşün ardından Kadıköy'e doğru giderken yolda bir pastanenin vitrininde çok şirin, 2 kişilik, şeker hamurundan pastalar gördük. Hemen şimşekler çaktı ve bir tane aldık tabi.. Efe'nin doğumgünü Pazartesiydi aslında ama o gün babamız proje geçişi olduğu için geç saate kadar bankada kalacaktı. Yemek sonrası da çekirdek aile olarak kutladık bir güzel. Mumunu kendimiz üfledik gerçi ama Efe de pastayı parmaklamaktan geri kalmadı:)


Biz büyük çaplı bir kutlama yapmak yerine konsept fotoğraflar çektiricez bu cumartesi günü oğluma. Internetten araştırmalarım sonucu çektiği fotoğrafları çok beğendiğim bir stüdyoya gidicez yarın inşallah.. Sahibi olan bayan önce Efe'nin birkaç fotoğrafını istedi, ona özel bir konsept oluşturmak için. Bakalım nasıl olacak? Heyecanla bekliyorum..

1 yorum:

acemi anne Cucu dedi ki...

Bana ozel dogum gunu yapma sen, bak gor ben neler yapiyorum sana :)