Efe'nin yaşı

Lilypie Fourth Birthday tickers

20 Ocak 2013 Pazar

Hoşçakal 2012, Merhaba 2013

2013'ün ilk ayı bitiyor neredeyse, ben yılbaşı kutlamalarımızı ancak yazabiliyorum.. Ne demişler: geç olsun güç olmasın..:)
Erken yeniyıl kutlamasını geçen seneki gibi bu sene de sevgili Cansu,İlker ve Zeynep ile birlikte, peynir fondü eşliğinde yaptık. Bu sene mekan Yağcı malikanesiydi. Yangınsız bir gece geçirdik neyse ki. Efe ile Zeynep kuzu kuzu oynadılar oyuncaklarla, bolca baby tv izlediler, hatta izlemekle kalmadılar, tv ünitesinin üzerine çıkıp televizyonun içine girmek istediler. Sanırım televizyona çıkmak deyimini böyle birşey sanıyorlar.. :)
Zeynep her zamanki gibi 20.30-21.00 arasında uykuya daldı. Efe ise malum kendi evi dışında bir evde kesinlikle uyumadığı için neredeyse 12ye kadar ayaktaydı. Ne zamanki arabaya bindik, 5 dakika içerisinde gözlerini kapattı..
Cansu teyzesi Efe'ye eğitime gittiği Kopenhag'dan yani legonun anavatanından Lego getirmiş sağolsun.. Henüz büyük legolardan hevesini almadığı için hediyesini biraz saklamaya karar verdim.. 1-2 aya kadar saklandığı yerden çıkarmayı planlıyorum..
Ben de Zeyno'ya beyaz kürkten bir bere ve eldiven takım aldım. Cansu blogunda kızım olmayınca Zeyno'yu süslediğimi yazmış. Gerçekten de öyle valla.. Kızım olsa alırdım dediğim şeleri gördükçe Zeyno'ya alıyorum ne yapayım.. :)



Esas yılbaşı kutlamasını ise Ankara'dan İstanbul'a yeni transfer ettiğimiz arkadaşlarımız Nur ve İhsan ile yaptık.. Efe'nin gündüz uykusunu az uyumasından ötürü geceyi 21.00da sonlandırması piyango oldu ve gecenin kalanında bol bol yedik,içtik, tombala oynadık, sohbet ettik..


Yeni bir yıl... Yepyeni umutlar, hayaller, istekler..Bakalım ne kadarı gerçekleşecek.. Neler yaşıycaz bu sene..Sağlık, mutluluk, huzur, başarı dolu bir yıl olsun hepimiz için inşallah..

Hiç yorum yok: