Efe'nin yaşı

Lilypie Fourth Birthday tickers

5 Aralık 2011 Pazartesi

Yapmak ya da yap(a)mamak

İlk aydan beri kullandığımız D vitamininden sonra 4.ay kontolümüzle birlikte hayatımıza ve Efe'nin ağzına bir de Demir vitamini girdi. Günde 2 kere, 4er damla Vegaferon içiyor oğlum.


Suratının aldığı ifadeden tadından pek hoşlanmadığını tahmin ediyorum. Bütün önlükleri, kıyafetleri pas rengine boyamasından ötürü ben de kendisinden pek hoşnut değilim.

Demir vitamininin bir kötü yanı daha var-ki bence en kötüsü. Kabız yapıyoooorr. Hamilelikte ben de kullandığım için biliyordum gerçi ama yine de belki Efe'de olmaz diye ümit ediyordum. Vitamini kullanmaya başladığımızdan beri normalde 2 veya en fazla 3 günde bir kaka yapan bebek,7-8 günden önce yapmaz oldu. Hal böyle olunca hemen doktorumuza sorduk ve günde 1 çay kaşığı zeytinyağı vermeye başladık. 2 haftadır bu durumdayız. Oğlum bu sayede anne sütü ve vitaminler haricinde bir dünya nimeti olan saf,halis sızma zeytinyağı ile tanıştı. Kaşığı yalayıp durduğuna göre tadını da fena bulmadı. Zeytinyağını içtikten sonraki ilk 1 saat içinde midesinde bir hareketler oluyor herhalde ki bacakları kasıyor ve ağlamaklı oluyor.


Umarım vitamine alışır o minik bünyesi de normal düzenine geri döner..

Hiç yorum yok: