Efe'nin yaşı

Lilypie Fourth Birthday tickers

21 Mayıs 2012 Pazartesi

İlke gelmiş hoşgelmiiş...

Geçtiğimiz hafta 17/05/2012 de işyerinden arkadaşlarımız Gözde ile Ufuk'un heyecanla beklenen, doğmamakta direnen kızları İlke dünyaya geldi.
İlke, kendisine 41 kere maşallah dedirtmek istercesine 41.haftada dünyaya geldi.. Artık hepimiz sabırsızlıkla bekliyorduk onu ama tabi en çok da ailesi..
Ohh doğdu da rahatladık valla:)

İlke'ye sağlıklı, mutlu, ailesiyle birlikte dolu dolu yaşayacağı bir ömür diliyorum. Adı gibi ilkeleri olan bir kız olur inşallah..
Bu arada Gözde ile Ufuk'a da teşekkür ediyorum Efe'ye yeni bir kız arkadaş adayı dünyaya getirdikleri için;)




2 yorum:

Dışavurum dedi ki...

Yaaa değil mi, kız doğsun azcık da. Ooohh ben de sevindim :) Mutlu ömürleri olsun inşallah ailecek...

Duygu Yaman dedi ki...

:) valla ben artık erkek doğsun modundayım Sedacım. Çevrede hiiç erkek yok oğluma oyun arkadaşı olacak. Tüm arkadaşlarımın kızları varr..