Efe'nin yaşı

Lilypie Fourth Birthday tickers

25 Haziran 2012 Pazartesi

İlk Adım ayakkabısı

Malum oldukça önemli bir konu "ilk adım ayakkabısı"..
İlk adımlarını atmaya başladığı zaman artık tutamıyorsunuz bebeği.. Sürekli yürümek istiyor. Uzmanlar mümkün olduğunca çıplak ayak bassınlar diyor ama tabi ki sokakta mecbur ayakkabı giydireceksin..Bileği sarsın diyorlar, tabanı yumuşak olsun -ama tabi ki hafif bir sertlik de olmalı, yere basacak sonuçta-diyorlar.. Bir süredir ne alsam diye bakıyordum.. En bilindik markalar Pediped, Bobux,Chicco,Kifidis...
Pediped ve Bobux un yazlık modellerinde istediğim gibi birşey bulamadım. Ya da benim baktığım yerlerde yoktu. Hep kapalı, spor ayakkabılar vardı. Bense çocuğun ayakları biraz da olsun hava alsın derdindeydim. Sonunda Mothercare'de Chicco'nun Gelindo modeli ayakkabısını gördüm. Hem beyazdı, her kıyafetiyle olacaktı, hem de sandalet kıvamındaydı az biraz..:)
Chicco Flexi Zone özel tabanı var.Ayak kaslarını kuvvetlendirmek ve dengede tutmayı sağlamak için devamlı uyaran bir tabana sahip. Düzensiz yüzeylerde yürürken, tabanda oluşan uyarıyı sürekli hale getirmek için ayağı, 5 noktada uyarıyormuş..

Tamamdır dedim ve aldım..
Efe ilk başta çıplak basmaya alıştığı için ayakkabıyla basmak tuhaf geldi, yürürken ayaklarına bakıp duruyordu. Lap lap basıyordu ama şimdi alıştı gibi..

2 yorum:

Dışavurum dedi ki...

Çok güzelmiş, dediğin gibi hep her tarafı kapalı modeller oluyor.
Ben de alayım bunu, nereden aldın?

Duygu Yaman dedi ki...

Ben caddedeki Mothercare'den aldım-chicco ayakkabı standı vardı ..
Normal fiyatı 125 tl imiş ama şu an indirimde 75tl miydi neydi..
Kozyatağı Carrefourdaki Chicco'da da vardır belki..;)