Efe'nin yaşı

Lilypie Fourth Birthday tickers

7 Şubat 2013 Perşembe

Adım Adım Eğitim Seti

Efe neredeyse 8-9 aylıkken bir eğitim setine üye oldum. 36 aya kadar, her ay eve bir karton kutu geliyor.. İçerisinde o ayki gelişimine özel bir konuyu içeren, resimli bir kitap (evimiz,ailemiz,vücudumuz, giysilerimiz,yiyecekler, vs... gibi konular) ve yanında kitap içerisindeki aktivitelerden bazılarında kullanacağımız bir oyuncak oluyor genelde.. Bazen de ekstra 1-2 ufak kitap daha geliyor yine en resimlilerinden..
Her kitabın başında o aya ait gelişim tablosu, yani o ay çocuktaki gelişimlerin neler olabileceği yazıyor. Ayrıca içinde çeşitli aktiviteler var. Bu aktiviteleri nasıl yapacağınız da kısaca anlatılmakta.
İlk başlarda tabi Efe'nin ilgisini resimleri ve kitabın kendisi çekmişti yenebilme potansiyeli olduğu için.. Kenarlarından başlıyordu kemirmeye, artık Allah ne verdiyse girişiyordu yemeye, yırtmaya... Sonraları sayfalarını çevirip resimlere bakmaya başladı. Aktivite kısmı çok ilgisini çekmiyordu.. Son zamanlarda ise artık hem sayfalarda gördüklerini soruyor, merak ediyor, hem de dikkat ettim, içinde yazılanları yapmaya çalıştığımda nispeten daha uzun süre konsantre olabiliyor artık..

Aynı zamanda web sitelerinden çeşitli şarkılar indirebiliyorsunuz üye iseniz.. Çocuğunuza söyleyecek şarkı bulamıyorsanız, uyduramıyorsanız gayet kullanışlı bence.. :)
Adamlar bence gayet başarılı bir set yapmışlar, ne zamnadır paylaşmak istiyordum, aklıma gelmişken yazayım dedim.. :)

http://www.adimadim.com sitesinden setlerle ilgili detaylara ulaşabilirsiniz..

2 yorum:

Dışavurum dedi ki...

Öneriyrsun demek, ücreti ne peki?

Duygu Yaman dedi ki...

biz memnun kaldık.. hatta arkadaşım (zeynolugunler.blogspot.com) da ladı osnradan bizde görüp, onun kızının daha da bir hoşuna gitmiş..
Ben 18 aydan sonra yeniledim bu ay.. 34tl*12 taksit ile aldım.. nakit olursa indirim falan oluyordur muhtemelen.. geçen sene abone olduğumda 29tl*12 idi..bu sene zam yapmışlar haliyle..