Efe'nin yaşı

Lilypie Fourth Birthday tickers

26 Ağustos 2013 Pazartesi

Mini mini kız çocuğu...

Geçtiğimiz haftasonu bir tanemiz Zeynep'in 2. yaş gününü kutladık. Cansu'nun kutlama için eçtiği yer Astoria'daki Play Barn'dı... Mekan çocukların eğlenmesi için birebirdi ama ben Efe konusunda tereddütteydim açıkçası çünkü bu tip mekenlarda daha nceki tecrübelerimiz başarısız olmuştu.. Efe, uykusunu da alamayınca burası ile ilgili de kötü bir başlangıç yaptık ama sonra azimli anne Duygu, çalıştı, çabaladı, süründü-evet evet resmen yerlerde süründüm- ve tosunu oyun alanına sokmayı, oradan oraya tırmandırmayı, en sonunda da kaydıraktan kayarak top havuzuna girmesini sağladım.. O andan sonra herşey daha kolaydı..



Sevgili Zeyno,
Bir minicik kız çocuğusun sen..Oğlumun beşik kertmesi, yavuklusu, en iyi arkadaşı, benim sahip olmadığım kızım gibisin. Annenin dediği gibi kızım olmadığı için süsleme hevesimi seninle gideriyorum bazen.. :) Annenle hep ikinizin yakın arkadaş olacağı zamanları düşündük hamileliğimiz boyunca.. Ne hayaller kurduk..Şimdi gitgide büyüdüğünüzü görmek, geliştiğinizi görmek, kurduğumuz hayallerin yavaş yavaş gerçekleştiğini görmek o kadar güzel ki.. 
Geçtiğimiz hafta,doğumgününde, Efe'ye "hadi Zeyno'yu öp" dediğimde hemen yaklaşıp utangaç utangaç seni öptüğü an o kadar duygulandım ki.. Kendimi tuttum ağlamamak için.. Ne kadar saf, ne kadar güzel bir andı.. 
Canım benim.. Dilerim sağlıklı, mutlu, ailenle birlikte,bizimle birlikte dolu dolu yaşların olsun.. Hep çok mutlu ol, hep böyle naif, hep böyle masum kal.. Ben elimden geldiğince, her ihtiyacın olduğunda yanında olacağım senin. Yıllar sonra umarım bu blogu beraber okur ve sizin bebeklik hallerinize güleriz kahkahalarla.. Sen yine olan biten herşey için Efe'yi suçlarsın olur mu tatlışkom? 
Seniii çoookkk seviyorumm.. İyi ki doğmuşsun.. İyi ki varsın...
Cucuuu, e sen de iyi ki doğurmuşsun bu fıstığı..;) Sen de iyi ki varsın.. :) Sizi çoooooooookk seviyoruuzzzzz...





2 yorum:

acemi anne Cucu dedi ki...

Dudu resmen ağlattın beni... Canım arkadaşım iyi ki varsınız, iyi ki şuanda hiçbir işime yaramayan o İtalyanca sınıfına girmişim de, senin yanına oturmuşum... Hep yanımızda olun e mi?

Duygu Yaman dedi ki...

:)aglama aglamaa..hep yaninizdayiz bizzz