Efe'nin yaşı

Lilypie Fourth Birthday tickers

13 Ocak 2012 Cuma

Bir Altan Photography çekimi:)

Yağcıgillerle yaptığımız yeni yıl kutlamalarında, Zeyno'nun erken uyuması sebebiyle gerçekleştiremediğimiz "Noel Baba ve Noel Anne" konulu fotoğraf çekimimizi geçtiğimiz haftasonu yaptık. Sevgili kocacım da fotoğrafları biraz daha güzelleştirdi ve artık yayınlanmaya hazırlar;)..İştee huzurlarınızda Altan Photography farkıyla Yeni yıl çekimi ve Efe ile Zeyno....
Efe, Zeynep'in yakasına yapıştı tüm çekim boyunca.. Hatta bir ara eteğini bile kaldırıyordu... İlker müdahale etmese neler olurdu bilemiyorum artık;) Ama Zeyno da çoookkk tatlı napalım babasııı...


Zeyno bu çekimlerde oğluma pek yüz vermedi. Efe  yaşlandı resmen Zeynep'in peşinde koşmaktan;) Tam Noel Baba oldu kuzumm.. sakal çıkmakla kalmadı.. sakallarına ak bile düştü;)

Dolmuş şöförü Efe..;) Kolunu kenara koymuş, dayı dayı bakıyor...

Oohhh, aldı Zeyno'yu kanatlarının altına.. Keyfine diyecek yok;)



HO HO HOOOOOOO!!!!

5 yorum:

Dışavurum dedi ki...

Sakallar çok yakışmış. Bebekler harika, maşallah onlara.

Duygu Yaman dedi ki...

:) biz çok eğlendik valla fotoğrafları çekerken.. Güldürelim diye havalarda zıpladık resmen.. Tüm bebekler harika;)

Duygu Yaman dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ebruli dedi ki...

Bloğunuzu "noel babalı fotolar" diye gogle da arama yaparken, bir sürü fotoğrafın içinden gördüm. Hatta yabancı çocuklar olduğunu düşündüm. Fotoğrafı tıklayınca bloğunuz geldi, çok şaşırdım. Çocuklarınızın fotoğraflarının o sitede ne işi var anlayamadım.
Çocuklarınız çok şirinler, bayıldım.

Duygu Yaman dedi ki...

Erkek olan benim oğlum. Diğeri arkadaşımın kızı..Çok teşekkür ederiz.. Fotoğrafları çekerken çok eğlenmiş ve sonucu çok beğenmiştik. Sizin de beğendiğinize sevindim..