Efe'nin yaşı

Lilypie Fourth Birthday tickers

31 Ocak 2012 Salı

Yarı yılı devirdik..

Daha dün gibi doğum sancılarıyla hastaneye gitmemiz, sonrasında seni kucağıma almam. Ne çabuk geçiyor zamaannn? Ne kadar çabuk geçti 6 koca ay?! Hem biran önce büyü istiyorum, hem de büyüme, hep böyle bebek kal istiyorum.
Bebeğimm... 6 aylık oldun bile. Gün geçtikçe daha da büyüyor, tatlı oluyorsun. Ne kadar gelişme gösterdin bu 6 ayda...
*Artık ne istediğini daha bir belli eder oldun. Ama daha da huysuzlaştın istediğin yapılmadığı zaman;)
*Giderek geceleri daha uzun uyumaya basladın..
*Doktorumuzun da farkettiği gibi epeyce hırslısın. Uğraşa uğraşa yapıyorsun kendi çapında birşeyler. Çok tatlısııınn seeennn!!
*Keyfin yerindeyse şen kahkahalarını eksik etmiyorsun ama eğer huzursuzsan, uykun varsa,açsan, uykun yokken uyutmaya çalışıyorsak veya tokken yedirmeye çalışıyorsak kıyameti kopartıyorsun. Gözünden yaş gelmeden,sırf edepsizlikten ağlıyorsun çoğu zaman..İstediklerini yaptıracaksın ya;)
*Haftasonu sabahları yanımıza aldığımızda çok mutlu oluyorsun. Bir bana, bir babana dokunup duruyorsun. Baban uyumak için arkasını dönerse onu pijamasından çekiştirip duruyorsun ve eninde sonunda kendine baktırtıyorsun. Çok tatlısıınn seennn!!
*Bazen öksürükten, esnemeden korkuyorsun (özellikle babanınkinden) ve acı acı ağlıyorsun suratımıza baka baka.
*Sıkıldığın zaman ağzınla tükürür gibi sesler çıkartıyorsun ve çoookk komik oluyorsun..Çok da tatlısıınnnn!!

*Aynı şekilde doyduğun zaman da ağzındakini yutmuyor ve gargara yapar gibi sesler çıkartıyorsun ve oynuyorsun yemeğinle..
*Herhangi bir yere koyduğumuz anda hemen yüzükoyun dönüyorsun. Göğsünü de kaldırıp bize bakıyorsun, nasıl yaptım ama! der gibi.. Ama tekrar sırtüstü dönemediğin için bir süre sonra yoruluyor ve bağırıp çağırmaya başlıyorsun.
*Lelelelele,glu glu, ciguliii, ceeee, hahahahahh, cincin gibi sözlere çok gülüyorsun...Çok tatlısııın senn!!
*Şam'a doğru şam'a doğru,Efe açmış kollarını bana doğru,
  Ya ya ya şa şa şa Efe Efe çok yaşa,
  Efe pabucu yarım,çık dışarıya oynayalım,
  Tapşin tapşin tanana, Efe gider hamama, Hamamın yolu otludur, Efe'nin popişi(kibar yazayım dedim;)) bokluduurrr
tekerlemelerine bayılıyorsun.
*İlk bebekliğinden beri Candan Erçetin'in Bahar isimli şarkısını pek seviyorsun. Onunla sakinleşiyor, hatta bazen uykuya dalıyorsun.
*Uykuya dalmak üzereyken ninni dinlemeyi, ve ninniyle uyumaya alıştın.10 dak sürekli ninni söylemek dilimi damağımı kurutsa da zevkle söylüyorum ben de;)
*Son günlerde geri geri emeklemeye başladın. Yakındır düz emekleme de gelecek herhalde.
*2 tane dişin çıkıyor. Kaşığa takır takır geliyor, elleyince testere gibi kesiyor. Bu sebeple ne bulsan ağzına götürüyorsun iyice...
*Sevdiğin kişilerin yüzüne dokunmaya bayılıyorsun. Sevgiyle bakarak, dokunuyorsun. Çok tatlısın seeenn..
* Çok tatlı olduğunu söylemiş miydim?;)
Biricik oğlummm.. Seninle dolu dolu geçen her gün çok kıymetli. Her gün "acaba bugün neler olacak" diye kalkmak çok heyecan verici.
İşten çıkıp eve gelmek, haftasonunu iple çekmek daha da bir anlamlı şimdi...

4 yorum:

acemi anne Cucu dedi ki...

tosunummmm,
bu koskaca 6 ayda,
-Zeynoş'un doğduğu gün hastaneye "everybody loves me, ben de Zeynep'i" t-shirtü ile geldiğini,
-Zeynoş ile Hidiv Kasrı'nda güzel bir pazar geçirdiğini,
-Zeynoş ile Alanya'da süper bir bayram tatili geçirip, bol bol güneşlendiğini,
-Zeynoş ile yeni yılın neşesi noel annemiz ve babamız olduğunuzu,
veee benim unutmuş olabileceğim pek çok şeyi sakın unutmaaaa,,, Çok tatlısınnnn sennnn!!!

Duygu Yaman dedi ki...

Zeynoşla geçen anlar unutulur mu hiç annesii;)

Dışavurum dedi ki...

Gözlerim dolu dolu şu an ...

Duygu Yaman dedi ki...

:) annelik böyle birşey..ben de yazarken duygusallaştım..