Efe'nin yaşı

Lilypie Fourth Birthday tickers

2 Ocak 2012 Pazartesi

Sere serpe:)








4 yorum:

Dışavurum dedi ki...

yaa ama n güzel fotolar çekmişsiniz, bebek de güleç. Maşallah!

Duygu Yaman dedi ki...

:) teşekkür ederiizzz..
babamız fotoğrafla ilgilendiği için epey uğraşıyor.
şimdilerde güleç ama ilk aylarda görmen lazımdı.. çok asabiydi.. gerçi hala acıktı mı gözü hiçbir şey görmüyor..

Dışavurum dedi ki...

Bizimki de aynen, yeni yeni gülüyor. Çok şebeklik yaparsk da sesli gülüyor son 1 haftadır.
Adlarına yakışır Efe bu minnoşlar :)
Engin söyledi fotoğrafla ilgili olduğunuzu dün, çok iyi bir şey bu. Benim de tanımam gerek makinemi aslında, Panasonic Lumix var bizde 1 senedir, compact ama güzel bir makine. Uğraşsam güzel sonuçlar elde edebilirim, bak yazarken ile gaza geldim :)

Duygu Yaman dedi ki...

sesli gülmeleri çok eğlenceli oluyor zaten..biz de hep komik sesler çıkartıp güldürüyoruz..
gerçekten büyüklerin dediği gibi isimleriyle yaşıyorlar galiba..herkes demişti Efe koymayın, tam efe olur diye;)
Eşim evlenmeden hemen önce başlamıştı fotoğrafla ilgilenmeye. Güzel tabi ama bazen benim için sıkıcı olabiliyor. Örneğin balayında Bali'de günbatımı izlemeye gittik hani romantik olucaz ya;), Altan koşa koşa gitti günbatımını kaçırmamak için tripodu kurdu fotoğraf çekti, ben de yerel rehberle oturduk sohbet ettim..:)
Sizin makine bildiğim kadarıyla güzel bir makine evet.. özelliklerini kullanmak gerek aslında öğrenip.. bebekleri çekmek zevkli zaten.. uğraş bence de:)