Efe'nin yaşı

Lilypie Fourth Birthday tickers

10 Ocak 2012 Salı

Lelelele

Dün Efe'nin nenesi, yani benim anneannem gelmişti ziyaretimize. Efe ile pek güzel oynamışlar,vakit geçirmişler. Anneannem, Efe'ye "lelelele" diyip diyip güldürmüş.. Akşam da annem bana göstermek için gösteriyi tekrarladı.. Efe kahkahalarla gülüyor.. Ama ne gülmek.. Katılacak diye korktuk açıkçası.. Buyrun siz de dinleyip gülün:)(dinleyip diyorum çünkü video cep telefonuyla çekildiği için ışık yetersiz kalmış,görüntü simsiyah..Ama zaten burada önemli olan ses..;))

6 yorum:

Dışavurum dedi ki...

ay çok güzelll :) Yanlız dayanamayıp yapmaya devam etmiş annane, katılacak yapmayım diyor ama :) :)

Adsız dedi ki...

ehehehhehhehe!!! :) cok ii ya getirde ankaraya bi de biz guldurelim... :)

Adsız dedi ki...

Yerim ben bu minnosu yeriiiiiiim! Ne guzel guluyo, canim benim ya! Biz goremeden buyuyecek iyice :( Sizi de cok ozledik zaten, en kisa zamanda bekliyoruz ankaraya.

Adsız dedi ki...

Birinci adsiz mustafa, ikinci adsiz benim, gulgun :)

Duygu Yaman dedi ki...

Yaa evet, bir yandan katılacak yapmayalım diyor, bir yandan ısrarla devam ediyordu annem..ama insan dayanamıyor, o kadar güzel gülüyordu ki..nesine bu kadar gülüyor onu da anlamadık ama;)

Duygu Yaman dedi ki...

gülgüncüm, yazılarınızdan anlamıştım kim olduğunuzu zaten..:) gerçekten yaa.. asıl batuhan biz daha göremeden 1 yaşına gelecek neredeyse.. bir türlü şeytanın bacağını kırıp da gelemedik valla..:( çok da özledik biz de.. biri bana ankarayı özleyeceğimi söylese inanmazdım herhalde.. gerçi ankarayı değil sizleri özledim ama neyse;) inşallah batuhan bir yaşına girmeden bir geliriz de bol bol hasret gideririz..